Pracujemy
wspólnie
Kariera
Chcesz razem z nami tworzyć Fair Finance24?
Znajdź ofertę, która najbardziej Ci odpowiada i dołącz do naszego zespołu.
Nic nie znalazłeś dla siebie, a chcesz z nami pracować? Wyślij nam swoje CV na adres kariera@fairfinance24.pl,
a my postaramy się znaleźć propozycje dla Ciebie.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie obszarem Social Media, tworzenie treści i przygotowywanie grafik
- Prowadzenie harmonogramu postów i publikacji
- Analizowanie statystyk i raportowanie wyników działań z Social Media
- Moderowanie komentarzy oraz odpowiadanie na komentarze innych użytkowników
- Współpraca z grafikiem
- Monitorowanie wskaźników i współpraca z zespołem SEO
- Analiza raportów SEO
- Bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań
- Odpowiedzialność za wygląd, treść i rozwój firmowej strony internetowej przy współpracy z Web Developerem
- Tworzenie wpisów na bloga strony internetowej
- Odpowiedzialność za wizerunek firmy
- Monitorowanie działań konkurencji
Nasze wymagania:
- Wiedza i min. 1-rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Kreatywność i zaangażowanie
- Znajomość aplikacji pakietu Microsoft Office
- Znajomość narzędzi do zarządzania profilami firmowymi Facebook, LinkedIn, Google Analytics
- Umiejętność prostej obróbki zdjęć: kadrowanie, optymalizacja, nakładanie tekstów
- Umiejętność szybkiego uczenia się nowych technologii i przewidywania nowych trendów
- Kreatywność i znajomość technik pisania w mediach społecznościowych
Mile widziane:
- Znajomość programu graficznego typu Figma/Adobe XD na poziomie umożliwiającym prostą edycję grafik
- Znajomość CMS WordPress na poziomie tworzenia wpisów i edycji szablonu
- Znajomość narzędzi do tworzenia oraz wysyłki newsletterów i mailingów
To oferujemy:
- Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenia i kompleksowe przygotowanie do pracy
- Niezbędne narzędzia do pracy: komputer, telefon, oprogramowanie
Twój zakres obowiązków:
- Weryfikacja kompletności dokumentów niezbędnych do analizy finansowej
- Ocena kondycji finansowej Firm wnioskujących o finansowanie
- Analiza oraz kontrola danych w zakresie niezbędnym do oceny poziomu ryzyka pożyczkobiorcy
- Podejmowanie decyzji pożyczkowej w ramach przyznanych indywidualnych kompetencji
- Generowanie umów pożyczkowych i weryfikacja poprawności dokumentów przed uruchomieniem pożyczki
- Weryfikacja danych w dostępnych bazach
- Raportowanie wyników pracy
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Nasze wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia w branży pożyczkowej lub w banku w zakresie analizy kredytowej
- W trakcie studiów zaocznych lub wykształcenie wyższe – związane z bankowością/finansami/rachunkowością
- Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wiedzę popartą doświadczeniem w zakresie oceny finansowej i ryzyka kredytowego
- Duża samodzielność oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Doskonała organizacja czasu pracy zapewniająca realizację powierzonych zadań
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w grupie
To oferujemy:
- Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Kompleksowe przygotowanie do pracy i szkolenia produktowe
- Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
- Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon
Twój zakres obowiązków:
- prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami
- sporządzanie sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości oraz sprawozdań statystycznych
- prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, PIT, ZUS
- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby kontroli US i audytu
- kontakt z instytucjami zewnętrznymi (NBP, US, Urząd Statystyczny, itp.) oraz przygotowywanie sprawozdań na ich potrzeby
- księgowanie i wyliczenia rezerw, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.
- dekretowanie i księgowanie dokumentów
- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
- optymalizacja procesów księgowych
Nasze wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, praca w branży bankowej i pośrednictwa finansowego będzie dodatkowym atutem
- wykształcenia wyższego kierunkowego (ekonomia, rachunkowość, finanse)
- biegła znajomość polskiej ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego
- duża samodzielność w działaniu i doskonała organizacja pracy
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- znajomość międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej będzie dodatkowym atutem
Twój zakres obowiązków:
- weryfikacja dokumentów
- rozliczanie faktur
- wprowadzanie danych do systemu
- udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku zgodnie z obowiązującym harmonogramem
- przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu i pozostałych działów
- współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi księgowej
Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenia wyższego kierunkowego (ekonomia, rachunkowość, finanse)
- znajomość programów księgowych
- duża samodzielność w działaniu i doskonała organizacja pracy
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- praktyczna wiedza z zakresu księgowości , dążenie do stałego poszerzenia swojej wiedzy i doświadczenia
Twój zakres obowiązków:
- Dokonywanie wstępnej weryfikacji pod względem formalnym wniosków i innych dokumentów w tym również finansowych dostarczanych przez klientów w celu przeciwdziałania wyłudzeniom
- Weryfikacja i analiza ryzyka aktualnych i przyszłych klientów Firmy (wywiad gospodarczy, rekomendacja zabezpieczeń)
- Przeprowadzanie terenowych inspekcji weryfikacyjnych przyszłych klientów Firmy
- Udział w bezpośrednich rozmowach z dłużnikami, zapewnienie efektywnej windykacji wierzytelności, negocjacje indywidualnych porozumień w ramach przyznanych uprawnień
- Wykonywanie terenowych inspekcji windykacyjnych u dłużników
- Ustalanie powodów powstania opóźnień w spłacie zobowiązań przez dłużników wraz z negocjacjami dobrowolnej spłaty wymaganych zobowiązań
- Współpraca z działem wsparcia windykacji terenowej oraz innymi departamentami Firmy
- Opracowanie dokumentacji z odbytych kontroli i inspekcji terenowych
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Nasze wymagania:
- Posiadasz min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przeciwdziałania wyłudzeniom finansowym/inspekcji terenowej w branży finansowej
- Doświadczenie w windykacji wierzytelności stanowi dodatkowy atut
- Jesteś odporny emocjonalnie, sumienny i dokładny
- Posiadasz umiejętności negocjacyjne na wysokim poziomie
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
- Cechujesz się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
- Jesteś dyspozycyjny i gotowy do częstych wyjazdów służbowych
- Doskonale organizujesz swoją prace zapewniając realizację powierzonych zadań
- Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
- W stopniu dobrym posługujesz się oprogramowaniem z pakietu MS Office
To oferujemy:
- Pracę w nowoczesnej Firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Kompleksowe przygotowanie do pracy
- Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
- Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon
JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ KTÓRA:
- Posiada min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Studiuje zaocznie lub posiada Wyższe wykształcenie techniczne (np. w obszarze transportu, logistyki, innym pokrewnym)
- Ma wysoko rozwinięte umiejętności koordynowania i administrowania procesami oraz rozliczania i kontrolowania spraw związanych z obszarem floty
- Cechuje się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
- Potrafi umiejętnie rozwiązywać problemy, pracować pod presją czasu
- Doskonale organizuje swoją prace zapewniając realizację powierzonych zadań
- Posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w grupie
- Dysponuje wiedzą na temat rynku motoryzacyjnego
- Posiada prawo jazdy kat. B
MAMY DLA CIEBIE PRACĘ, KTÓRA POLEGA NA:
- Zarządzaniu i nadzorem nad flotą samochodów osobowych firmy – wydawanie i rozliczanie pojazdów
- Bieżącej koordynacji i kontroli dostępności pojazdów; analizie przebiegów i stanu pojazdów, zapewnienie terminowych przeglądów, stałej kontroli sposobu użytkowania sprzętu
- Nadzór nad zużyciem i rozliczaniem paliwa oraz innych produktów eksploatacyjnych
- Udziale w wybranych procesach związanych z administrowaniem flotą, takich jak: zakupy aut, serwisy, opony, ubezpieczenia, likwidacja szkód
- Kompleksowej koordynacji procesu leasingowego
- Sprzedaży samochodów pokontraktowych
- Weryfikacji kart drogowych
- Współpracy z zewnętrznymi dostawcami w zakresie umów leasingowych: negocjowanie warunków umowy, bieżąca współpraca
- Zarządzaniu strategią flotową -przygotowywaniu i kontroli procedur, opracowywanie analiz oraz prognoz
- Doskonaleniu i optymalizacji procesów dotyczących posiadania i użytkowania pojazdów służbowych
- Sporządzaniu cyklicznych raportów dotyczących floty
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
CO OFERUJEMY:
- Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Kompleksowe przygotowanie do pracy
- Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
- Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon
JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ KTÓRA:
- Posiada min. 1 rok doświadczenia w branży pożyczkowej lub w banku w zakresie analizy kredytowej
- Studiuje zaocznie lub posiada wykształcenie wyższe – związane z bankowością/finansami/rachunkowością
- Ma wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wiedzę popartą doświadczeniem w zakresie oceny finansowej i ryzyka kredytowego
- Cechuje się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
- Potrafi umiejętnie rozwiązywać problemy
- Doskonale organizuje swoją prace zapewniając realizację powierzonych zadań
- Posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w grupie
MAMY DLA CIEBIE PRACĘ, KTÓRA POLEGA NA:
- Weryfikacji kompletności dokumentów niezbędnych do analizy finansowej
- Ocenie kondycji finansowej Firm wnioskujących o finansowanie
- Analizie oraz kontroli danych w zakresie niezbędnym do oceny poziomu ryzyka pożyczkobiorcy
- Podejmowaniu decyzji pożyczkowej w ramach przyznanych indywidualnych kompetencji
- Generowanie umów pożyczkowych i weryfikację poprawności dokumentów przed uruchomieniem pożyczki
- Weryfikacji danych w dostępnych bazach
- Raportowanie wyników pracy
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
CO OFERUJEMY:
- Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Kompleksowe przygotowanie do pracy i szkolenia produktowe
- Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
- Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI POSIADASZ:
- Doświadczenie w obsłudze klienta – bezpośredniej lub telefonicznej (doświadczenie w pracy w call center będzie dużym atutem)
- umiejętność aktywnego pozyskiwania nowych klientów i budowy długofalowych relacji,
- umiejętność radzenia sobie z obiekcjami, determinację do pokonywania trudności,
- dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,
- Profesjonalne podejście do pracy
- Pozytywne nastawienie, umiejętność pracy w zespole
- Dobra znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- Dyspozycyjność, gotowość do pracy
- Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
- kompleksowa obsługa i aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych,
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami opartych o partnerską współpracę,
- informowanie o bieżącej ofercie,
- Wsparcie sprzedaży
- Zapewnianie najwyższych standardów obsługi klienta.
- organizowaniu pracy własnej w sposób gwarantujący efektywne wykonywanie zadań
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Raportowanie wyników pracy
CO OFERUJEMY?
- pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce,
- umowę zlecenie
- wynagrodzenie podstawowe + prowizyjne uzależnione od wyników
- kompleksowe przygotowanie do pracy i szkolenia produktowe,
- pracę w zgranym i doświadczonym zespole,
- niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon
JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ KTÓRA:
- Posiada min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Cechuje się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
- Posiada znajomość rynku doradztwa finansowego w Polsce
- Ma wysoko rozwinięte umiejętności analizy finansowej przedsiębiorstw
- Potrafi umiejętnie budować relacje
- Doskonale organizuje swoją pracę zapewniając realizację powierzonych zadań
MAMY DLA CIEBIE PRACĘ, KTÓRA POLEGA NA:
- Realizacji strategii sprzedażowej Spółki
- Rozwoju sieci sprzedaży w podległym regionie
- Realizacji planów sprzedażowo-jakościowych
- Prowadzeniu spotkań i szkoleń w zakresie oferowanych produktów
- Wsparciu Pośredników w zawieraniu umów z Klientami
- Analizie rynku
CO OFERUJEMY:
- Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
- Elastyczną formę zatrudnienia dopasowaną do oczekiwań Kandydata (umowa o pracę lub B2B)
- Wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: samochód, laptop, telefon
JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ KTÓRA:
- Posiada min. 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze usług finansowych, w obszarze: windykacja, restrukturyzacja należności i/lub obsługa skarg i reklamacji
- Studiuje zaocznie lub posiada wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: administracja, prawo, bankowość lub pokrewne
- Mile widziana znajomości przepisów prawa, w szczególności z zakresu odzyskiwania należności, dochodzenia roszczeń oraz obsługi reklamacji i skarg (m.in. prawo bankowe, kodeks cywilny, kodeks postępowania cywilnego, ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym)
- Cechuje się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
- Posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w grupie
- W stopniu bardzo dobrym posługuje się oprogramowaniem z pakietu MS Office
MAMY DLA CIEBIE PRACĘ, KTÓRA POLEGA NA:
- Monitorowaniu i zarządzaniu portfelem wierzytelności
- Przygotowaniu i rekomendacji strategii postępowania z dłużnikiem i przygotowania propozycji restrukturyzacyjnych
- Analizie efektywności realizowanych procesów restrukturyzacyjnych lub sprzedaży pod kątem maksymalizacji odzyskiwanej należności
- Współpracy z właściwymi komórkami Firmy oraz zewnętrzną Kancelarią Prawną w zakresie ustalania i realizacji strategii wobec wybranych klientów
- Udziale w bezpośrednich negocjacjach z dłużnikami, zapewnianiu efektywnej windykacji wierzytelności
- Weryfikacji i obsłudze wniosków Klientów o restrukturyzację zadłużenia
- Utrzymywaniu wysokiego poziomu jakości obsługi oraz terminowego procesowania powierzonych zadań
- Dbaniu o pozytywny wizerunek firmy
CO OFERUJEMY:
- Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Kompleksowe przygotowanie do pracy
- Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
- Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon
JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ KTÓRA:
- Posiada min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przeciwdziałania wyłudzeniom finansowym/inspekcji terenowej w branży finansowej
- Doświadczenie w windykacji wierzytelności stanowi dodatkowy atut
- Jest odporna emocjonalnie, sumienna i dokładna
- Posiada umiejętności negocjacyjne na wysokim poziomie
- Ma wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
- Cechuje się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
- Doskonale organizuje swoją prace zapewniając realizację powierzonych zadań
- Posiada czynne prawo jazdy kat. B
- W stopniu dobrym posługuje się oprogramowaniem z pakietu MS Office
MAMY DLA CIEBIE PRACĘ, KTÓRA POLEGA NA:
- Dokonywaniu wstępnej weryfikacji pod względem formalnym wniosków i innych dokumentów w tym również finansowych dostarczanych przez klientów w celu przeciwdziałania wyłudzeniom
- Weryfikacji i analizie ryzyka aktualnych i przyszłych klientów Firmy (wywiad gospodarczy, rekomendacja zabezpieczeń)
- Przeprowadzaniu terenowych inspekcji weryfikacyjnych przyszłych klientów Firmy
- Udziale w bezpośrednich rozmowach z dłużnikami, zapewnieniu efektywnej windykacji wierzytelności, negocjacjach indywidualnych porozumień w ramach przyznanych uprawnień
- Wykonywaniu terenowych inspekcji windykacyjnych u dłużników.
- Ustalaniu powodów powstania opóźnień w spłacie zobowiązań przez dłużników wraz z negocjacjami dobrowolnej spłaty wymaganych zobowiązań
- Współpracy z działem wsparcia windykacji terenowej oraz innymi departamentami Firmy
- Opracowaniu dokumentacji z odbytych kontroli i inspekcji terenowych
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
CO OFERUJEMY:
- Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Kompleksowe przygotowanie do pracy
- Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
- Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon
CO OFERUJEMY?
- Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
- Możliwości awansu i rozwoju zawodowego zgodnego ze ścieżką kariery
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe + prowizyjne uzależnione od wyników
- Kompleksowe przygotowanie do pracy i szkolenia produktowe
- Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
- Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI POSIADASZ:
- Doświadczenie w obsłudze klienta firmowego
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dużą samodzielność oraz dbałość o jakość wykonywanej pracy
- Znajomość rynku doradztwa finansowego w Polsce
- Wysoko rozwinięte umiejętności analizy finansowej przedsiębiorstw
- Umiejętność budowania relacji
- Doskonale organizuje swoją pracę zapewniając realizację powierzonych zadań
- Dobrą znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office
TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
- Kompleksowa obsługa dokumentacji finansowej
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami opartych o partnerską współpracę
- Zapewnianie najwyższych standardów obsługi klienta
- Realizacja strategii sprzedażowej Spółki
- Realizacja planów sprzedażowo-jakościowych
- Prowadzenie spotkań i szkoleń w zakresie oferowanych produktów
- Wsparcie Pośredników w zawieraniu umów z Klientami
- Raportowanie wyników pracy
Pamiętaj o dopisaniu w CV poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Fair Finance24 sp. z o.o.(zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).