Pracujemy
wspólnie

Kariera

Chcesz razem z nami tworzyć Fair Finance24?

Znajdź ofertę, która najbardziej Ci odpowiada i dołącz do naszego zespołu.

Nic nie znalazłeś dla siebie, a chcesz z nami pracować? Wyślij nam swoje CV na adres kariera@fairfinance24.pl,
a my postaramy się znaleźć propozycje dla Ciebie.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Twój zakres obowiązków:

  • Zarządzanie obszarem Social Media, tworzenie treści i przygotowywanie grafik
  • Prowadzenie harmonogramu postów i publikacji
  • Analizowanie statystyk i raportowanie wyników działań z Social Media
  • Moderowanie komentarzy oraz odpowiadanie na komentarze innych użytkowników
  • Współpraca z grafikiem
  • Monitorowanie wskaźników i współpraca z zespołem SEO
  • Analiza raportów SEO
  • Bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań
  • Odpowiedzialność za wygląd, treść i rozwój firmowej strony internetowej przy współpracy z Web Developerem
  • Tworzenie wpisów na bloga strony internetowej
  • Odpowiedzialność za wizerunek firmy
  • Monitorowanie działań konkurencji

Nasze wymagania:

  • Wiedza i min. 1-rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Kreatywność i zaangażowanie
  • Znajomość aplikacji pakietu Microsoft Office
  • Znajomość narzędzi do zarządzania profilami firmowymi Facebook, LinkedIn, Google Analytics
  • Umiejętność prostej obróbki zdjęć: kadrowanie, optymalizacja, nakładanie tekstów
  • Umiejętność szybkiego uczenia się nowych technologii i przewidywania nowych trendów
  • Kreatywność i znajomość technik pisania w mediach społecznościowych

Mile widziane:

  • Znajomość programu graficznego typu Figma/Adobe XD na poziomie umożliwiającym prostą edycję grafik
  • Znajomość CMS WordPress na poziomie tworzenia wpisów i edycji szablonu
  • Znajomość narzędzi do tworzenia oraz wysyłki newsletterów i mailingów

To oferujemy:

  • Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenia i kompleksowe przygotowanie do pracy
  • Niezbędne narzędzia do pracy: komputer, telefon, oprogramowanie

Twój zakres obowiązków:

  • Weryfikacja kompletności dokumentów niezbędnych do analizy finansowej
  • Ocena kondycji finansowej Firm wnioskujących o finansowanie
  • Analiza oraz kontrola danych w zakresie niezbędnym do oceny poziomu ryzyka pożyczkobiorcy
  • Podejmowanie decyzji pożyczkowej w ramach przyznanych indywidualnych kompetencji
  • Generowanie umów pożyczkowych i weryfikacja poprawności dokumentów przed uruchomieniem pożyczki
  • Weryfikacja danych w dostępnych bazach
  • Raportowanie wyników pracy
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Nasze wymagania:

  • Min. 1 rok doświadczenia w branży pożyczkowej lub w banku w zakresie analizy kredytowej
  • W trakcie studiów zaocznych lub wykształcenie wyższe – związane z bankowością/finansami/rachunkowością
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wiedzę popartą doświadczeniem w zakresie oceny finansowej i ryzyka kredytowego
  • Duża samodzielność oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doskonała organizacja czasu pracy zapewniająca realizację powierzonych zadań
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w grupie

To oferujemy:

  • Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Kompleksowe przygotowanie do pracy i szkolenia produktowe
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon

Twój zakres obowiązków:

  • prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • sporządzanie sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości oraz sprawozdań statystycznych
  • prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, PIT, ZUS
  • przygotowywanie dokumentacji na potrzeby kontroli US i audytu
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi (NBP, US, Urząd Statystyczny, itp.) oraz przygotowywanie sprawozdań na ich potrzeby
  • księgowanie i wyliczenia rezerw, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów
  • przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • optymalizacja procesów księgowych

Nasze wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, praca w branży bankowej i pośrednictwa finansowego będzie dodatkowym atutem
  • wykształcenia wyższego kierunkowego (ekonomia, rachunkowość, finanse)
  • biegła znajomość polskiej ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego
  • duża samodzielność w działaniu i doskonała organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • znajomość międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej będzie dodatkowym atutem

Twój zakres obowiązków:

  • weryfikacja dokumentów
  • rozliczanie faktur
  • wprowadzanie danych do systemu
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku zgodnie z obowiązującym harmonogramem
  • przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu i pozostałych działów
  • współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi księgowej

Nasze wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wykształcenia wyższego kierunkowego (ekonomia, rachunkowość, finanse)
  • znajomość programów księgowych
  • duża samodzielność w działaniu i doskonała organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • praktyczna wiedza z zakresu księgowości , dążenie do stałego poszerzenia swojej wiedzy i doświadczenia

Twój zakres obowiązków:

  • Dokonywanie wstępnej weryfikacji pod względem formalnym wniosków i innych dokumentów w tym również finansowych dostarczanych przez klientów w celu przeciwdziałania wyłudzeniom
  • Weryfikacja i analiza ryzyka aktualnych i przyszłych klientów Firmy (wywiad gospodarczy, rekomendacja zabezpieczeń)
  • Przeprowadzanie terenowych inspekcji weryfikacyjnych przyszłych klientów Firmy
  • Udział w bezpośrednich rozmowach z dłużnikami, zapewnienie efektywnej windykacji wierzytelności, negocjacje indywidualnych porozumień w ramach przyznanych uprawnień
  • Wykonywanie terenowych inspekcji windykacyjnych u dłużników
  • Ustalanie powodów powstania opóźnień w spłacie zobowiązań przez dłużników wraz z negocjacjami dobrowolnej spłaty wymaganych zobowiązań
  • Współpraca z działem wsparcia windykacji terenowej oraz innymi departamentami Firmy
  • Opracowanie dokumentacji z odbytych kontroli i inspekcji terenowych
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Nasze wymagania:

  • Posiadasz min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przeciwdziałania wyłudzeniom finansowym/inspekcji terenowej w branży finansowej
  • Doświadczenie w windykacji wierzytelności stanowi dodatkowy atut
  • Jesteś odporny emocjonalnie, sumienny i dokładny
  • Posiadasz umiejętności negocjacyjne na wysokim poziomie
  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
  • Cechujesz się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
  • Jesteś dyspozycyjny i gotowy do częstych wyjazdów służbowych
  • Doskonale organizujesz swoją prace zapewniając realizację powierzonych zadań
  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
  • W stopniu dobrym posługujesz się oprogramowaniem z pakietu MS Office

To oferujemy:

  • Pracę w nowoczesnej Firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Kompleksowe przygotowanie do pracy
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon

JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ KTÓRA:

  • Posiada min. 1 rok  doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Studiuje zaocznie lub posiada Wyższe wykształcenie techniczne (np. w obszarze transportu, logistyki, innym pokrewnym)
  • Ma wysoko rozwinięte umiejętności koordynowania i administrowania procesami oraz rozliczania i kontrolowania spraw związanych z obszarem floty
  • Cechuje się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
  • Potrafi umiejętnie rozwiązywać problemy, pracować pod presją czasu
  • Doskonale organizuje swoją prace zapewniając realizację powierzonych zadań
  • Posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w grupie
  • Dysponuje wiedzą na temat rynku motoryzacyjnego
  • Posiada prawo jazdy kat. B

MAMY DLA CIEBIE PRACĘ, KTÓRA POLEGA NA:

  • Zarządzaniu i nadzorem nad flotą samochodów osobowych firmy – wydawanie i rozliczanie pojazdów
  • Bieżącej koordynacji i kontroli dostępności pojazdów; analizie przebiegów i stanu pojazdów, zapewnienie terminowych przeglądów, stałej kontroli sposobu użytkowania sprzętu
  • Nadzór nad zużyciem i rozliczaniem paliwa oraz innych produktów eksploatacyjnych
  • Udziale w wybranych procesach związanych z administrowaniem flotą, takich jak: zakupy aut, serwisy, opony, ubezpieczenia, likwidacja szkód
  • Kompleksowej koordynacji procesu leasingowego
  • Sprzedaży samochodów pokontraktowych
  • Weryfikacji kart drogowych
  • Współpracy z zewnętrznymi dostawcami w zakresie umów leasingowych: negocjowanie warunków umowy, bieżąca współpraca
  • Zarządzaniu strategią flotową -przygotowywaniu i kontroli procedur, opracowywanie analiz oraz prognoz
  • Doskonaleniu i optymalizacji procesów dotyczących posiadania i użytkowania pojazdów służbowych
  • Sporządzaniu cyklicznych raportów dotyczących floty
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

CO OFERUJEMY:

  • Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Kompleksowe przygotowanie do pracy
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon

JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ KTÓRA:

  • Posiada min. 1 rok  doświadczenia w branży pożyczkowej lub w banku w zakresie analizy kredytowej
  • Studiuje zaocznie lub posiada wykształcenie wyższe – związane z bankowością/finansami/rachunkowością
  • Ma wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wiedzę popartą doświadczeniem w zakresie oceny finansowej i ryzyka kredytowego
  • Cechuje się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
  • Potrafi umiejętnie rozwiązywać problemy
  • Doskonale organizuje swoją prace zapewniając realizację powierzonych zadań
  • Posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w grupie

MAMY DLA CIEBIE PRACĘ, KTÓRA POLEGA NA:

  • Weryfikacji kompletności  dokumentów niezbędnych do analizy finansowej
  • Ocenie kondycji finansowej Firm wnioskujących o finansowanie
  • Analizie oraz kontroli danych w zakresie niezbędnym do oceny poziomu ryzyka pożyczkobiorcy
  • Podejmowaniu decyzji pożyczkowej w ramach przyznanych indywidualnych kompetencji
  • Generowanie umów pożyczkowych i weryfikację poprawności dokumentów  przed uruchomieniem pożyczki
  • Weryfikacji danych w dostępnych bazach
  • Raportowanie wyników pracy
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

CO OFERUJEMY:

  • Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Kompleksowe przygotowanie do pracy i szkolenia produktowe
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI POSIADASZ:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta – bezpośredniej lub telefonicznej (doświadczenie w pracy w call center będzie dużym atutem)
  • umiejętność aktywnego pozyskiwania nowych klientów i budowy długofalowych relacji,
  • umiejętność radzenia sobie z obiekcjami, determinację do pokonywania trudności,
  • dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • Profesjonalne podejście do pracy
  • Pozytywne nastawienie, umiejętność pracy w zespole
  • Dobra znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • Dyspozycyjność, gotowość do pracy
  • Mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów

TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:

  • kompleksowa obsługa i aktywne pozyskiwanie partnerów biznesowych,
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami opartych o partnerską współpracę,
  • informowanie o bieżącej ofercie,
  • Wsparcie sprzedaży
  • Zapewnianie najwyższych standardów obsługi klienta.
  • organizowaniu pracy własnej w sposób gwarantujący efektywne wykonywanie zadań
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Raportowanie wyników pracy

CO OFERUJEMY?

  • pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce,
  • umowę zlecenie
  • wynagrodzenie podstawowe + prowizyjne uzależnione od wyników
  • kompleksowe przygotowanie do pracy i szkolenia produktowe,
  • pracę w zgranym i doświadczonym zespole,
  • niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon

JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ KTÓRA:

  • Posiada min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Cechuje się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
  • Posiada znajomość rynku doradztwa finansowego w Polsce
  • Ma wysoko rozwinięte umiejętności analizy finansowej przedsiębiorstw
  • Potrafi umiejętnie budować relacje
  • Doskonale organizuje swoją pracę zapewniając realizację powierzonych zadań

MAMY DLA CIEBIE PRACĘ, KTÓRA POLEGA NA:

  • Realizacji strategii sprzedażowej Spółki
  • Rozwoju sieci sprzedaży w podległym regionie
  • Realizacji planów sprzedażowo-jakościowych
  • Prowadzeniu spotkań i szkoleń w zakresie oferowanych produktów
  • Wsparciu Pośredników w zawieraniu umów z Klientami
  • Analizie rynku

CO OFERUJEMY:

  • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
  • Elastyczną formę zatrudnienia dopasowaną do oczekiwań Kandydata (umowa o pracę lub B2B)
  • Wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: samochód, laptop, telefon

JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ KTÓRA:

  • Posiada min. 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze usług finansowych, w obszarze: windykacja, restrukturyzacja należności i/lub obsługa skarg i reklamacji
  • Studiuje zaocznie lub posiada wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: administracja, prawo, bankowość lub pokrewne
  • Mile widziana znajomości przepisów prawa, w szczególności z zakresu odzyskiwania należności, dochodzenia roszczeń oraz obsługi reklamacji i skarg (m.in. prawo bankowe, kodeks cywilny, kodeks postępowania cywilnego, ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym)
  • Cechuje się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
  • Posiada łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w grupie
  • W stopniu bardzo dobrym posługuje się oprogramowaniem z pakietu MS Office

MAMY DLA CIEBIE PRACĘ, KTÓRA POLEGA NA:

  • Monitorowaniu i zarządzaniu portfelem wierzytelności
  • Przygotowaniu i rekomendacji strategii postępowania z dłużnikiem i przygotowania propozycji restrukturyzacyjnych
  • Analizie efektywności realizowanych procesów restrukturyzacyjnych lub sprzedaży pod kątem maksymalizacji odzyskiwanej należności
  • Współpracy z właściwymi komórkami Firmy oraz zewnętrzną Kancelarią Prawną w zakresie ustalania i realizacji strategii wobec wybranych klientów
  • Udziale w bezpośrednich negocjacjach z dłużnikami, zapewnianiu efektywnej windykacji wierzytelności
  • Weryfikacji i obsłudze wniosków Klientów o restrukturyzację zadłużenia
  • Utrzymywaniu wysokiego poziomu jakości obsługi oraz terminowego procesowania powierzonych zadań
  • Dbaniu o pozytywny wizerunek firmy

CO OFERUJEMY:

  • Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Kompleksowe przygotowanie do pracy
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon

JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ KTÓRA:

  • Posiada min. 1 rok  doświadczenia zawodowego w obszarze przeciwdziałania wyłudzeniom finansowym/inspekcji terenowej w branży finansowej
  • Doświadczenie w windykacji wierzytelności stanowi dodatkowy atut
  • Jest odporna emocjonalnie, sumienna i dokładna
  • Posiada umiejętności negocjacyjne na wysokim poziomie
  • Ma wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
  • Cechuje się dużą samodzielnością oraz dbałością o jakość wykonywanej pracy
  • Doskonale organizuje swoją prace zapewniając realizację powierzonych zadań
  • Posiada czynne prawo jazdy kat. B
  • W stopniu dobrym posługuje się oprogramowaniem z pakietu MS Office

MAMY DLA CIEBIE PRACĘ, KTÓRA POLEGA NA:

  • Dokonywaniu wstępnej weryfikacji pod względem formalnym wniosków i innych dokumentów w tym również finansowych dostarczanych przez klientów w celu przeciwdziałania wyłudzeniom
  • Weryfikacji i analizie ryzyka aktualnych i przyszłych klientów Firmy (wywiad gospodarczy, rekomendacja zabezpieczeń)
  • Przeprowadzaniu terenowych inspekcji weryfikacyjnych przyszłych klientów Firmy
  • Udziale w bezpośrednich rozmowach z dłużnikami, zapewnieniu efektywnej windykacji wierzytelności, negocjacjach indywidualnych porozumień w ramach przyznanych uprawnień
  • Wykonywaniu terenowych inspekcji windykacyjnych u dłużników.
  • Ustalaniu powodów powstania opóźnień w spłacie zobowiązań przez dłużników wraz z negocjacjami dobrowolnej spłaty wymaganych zobowiązań
  • Współpracy z działem wsparcia windykacji terenowej oraz innymi departamentami Firmy
  • Opracowaniu dokumentacji z odbytych kontroli i inspekcji terenowych
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

CO OFERUJEMY:

  • Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Kompleksowe przygotowanie do pracy
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon

CO OFERUJEMY?

  • Pracę w nowoczesnej firmie wprowadzającej innowacyjne rozwiązania na rynku finansowym w Polsce
  • Możliwości awansu i rozwoju zawodowego zgodnego ze ścieżką kariery
  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe + prowizyjne uzależnione od wyników
  • Kompleksowe przygotowanie do pracy i szkolenia produktowe
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI POSIADASZ:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta firmowego
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dużą samodzielność oraz dbałość o jakość wykonywanej pracy
  • Znajomość rynku doradztwa finansowego w Polsce
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analizy finansowej przedsiębiorstw
  • Umiejętność budowania relacji
  • Doskonale organizuje swoją pracę zapewniając realizację powierzonych zadań
  • Dobrą znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office

TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:

  • Kompleksowa obsługa dokumentacji finansowej
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami opartych o partnerską współpracę
  • Zapewnianie najwyższych standardów obsługi klienta
  • Realizacja strategii sprzedażowej Spółki
  • Realizacja planów sprzedażowo-jakościowych
  • Prowadzenie spotkań i szkoleń w zakresie oferowanych produktów
  • Wsparcie Pośredników w zawieraniu umów z Klientami
  • Raportowanie wyników pracy

Pamiętaj o dopisaniu w CV poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Fair Finance24 sp. z o.o.(zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).